PRAADIANTE QUE A VIDA E CURTA

lunes, 6 de abril de 2009

BUSCAR TRABALLO

Vai pa tres anos que tuven un pequeno gran percance,polo cual perdin o posto de traballo.

Xa daquela se falaba ,polos Madriles,de que iban vir tempos dificiles, pero sigo pensando que nadie se imaxinaba isto e o que esta por vir,eh, que estamos en crisis, por si algun non se enterou.


No que vai de ano teño ido duas veces a Madrid ,e na ultima visita alguns dos meus camaradas ,xa estaban preparando a equipaxe pa coller vuelo, principalmente pa paises do este e arabes
O que mais me chocou e que uns cuantos son da capital, e vos xuro que estes pa salir ( de la comunidad) tela, tela ,tela, por españa adiante me refiero.

Nos temos a fama que vayas por donde vayas levantas unha pedra e aparece un gallego,e na lua tamen, pero un gato (madrileño) era dificil ,pero a necesidad obliga, e vivir ali non che e nada barato.
Tamen teño un primo que estaba na cataluña, e tuvo que virse despois de cinco anos,xa que o curro anda escaso.

Este luns entereime de que un veciño, estase preparando pra ir pa Argelia ,isto estase poñendo oscuro.

Segun teño entendido que por eses mundos ,fanche un campamento o lado das obras a construir,o sistema funciona algo asi traballo cama,cama traballo. xa que a seguridade e moi limitada,(que non che andan con chiquitas),volvo a insistir que a necesidade e jodida
Pois se me dan a alta ,xa me miro aprendendo arabe,que mais dan 600 km ca 3000., ojala que cando chege o dia da alta ,isto este cambiado,porque sinceramente non che e nada agradable ser un emigrante.
Estas fotos son de dubai ,a primeira e como era , resto sin comentarios ,ai unha que me recorda a ponteareas no seus "mellores" tempos.


















1 comentario:

Anónimo dijo...

Boas, o que estaba en Barcelona e voltou creo que me sona, pero quen é o que se foi para Arxelia??, e non me digas q mosteirinnn se foi polo mundo adiante.. non mo podo creer. A verdade e que tamos ven jodidos, e esto vai pa largo. Non che digo nada cando a xente deixe de cobrar o paro...