PRAADIANTE QUE A VIDA E CURTA

lunes, 14 de septiembre de 2009

INDEPENDENCIA

Ò domingo celebrouse en Arenys de munt (Barcelona),un referendun sobre a independencia da cataluña,apoiado este polos partidos politicos C.I.U é E.R.C.

¿Está usted de acuerdo con que cataluña se convierta en un Estado de Derecho independiente,democratico y social,integrado en la Union Europea?, esta foi a pregunta na tiñan que decidir votar SI ou NON.

A participacion foi dun 40% xa que votaron 2571 das 6500 persoas convocadas as eleccions,o SI foi aplastante con 96% das papeletas,o pobo ten 8000 habitantes ,podian ir o referendun os maiores e 16 anos e os empadronados no municipio.

C.I.U e E.R.C, queren expandir estas eleccions de Areyns por toda a cataluña.

Tamen estuveron presente os da Falange con gritos que decian"Cataluña española","España es una,no,51","Saca la estrella a la senyera".

Ae unha lenda urbana na que se conta que os catalans son :chulos, tacaños,prepotentes,moi cerrados......ata parecen doutro planeta,cando escoito isto a alguén ,preguntolle¿ canto tempo estivo por esas terras ? na malloria dos casos nunca pisaron Cataluña.Eu podo comentar que pasei vacacions,traballei é estiven de paso ,ou tiven boa sorte ou non sei,posto que me trataron como eu os trataria,coma un mais, nin mais nin menos non quero decir que non me atopara con un mal encarado ou pesado (persoa que non ae quen a aguante)por exemplo "VERO"je je je.

.

5 comentarios:

paideleo dijo...

Eu estiven mui pouco por esas terras pero tiven compañeiros na mili e eran boa xente.

Carlos Sousa dijo...

O dos tópicos sobre a xente dos lugares non deixa de ser un mera lenda. As veces que estiven en Cataluña ou no País Vasco pódese dicir que me trataron moi ben e non m discrimiron pola lingua, como din algúns.

Co tema do referendum, pouca lectura se lle pode sacar, no fondo votaron os de ideas independentistas, de aí esa maioría aplastante.

Eu non me considero un deles, para nada. Gústanme preservar as nosas costumes e tradicións, por suposto a lingua, pero de aí a ser independentes vai un anaco longo.

Xa falaremos no "teu"

Barreira dijo...

Pois eu estiven varias veces por ali, a visitar a un pariente, e cando iamos tomar algo el mesmo me prohibia pagar, cando habia xente de fora, xa que alí pagaban todos a escote. Si pagaba eu todo, como facemos aqui, nin sequera mo ian agradecer, e moito menos pagar eles a próxima.
En fin, en relación coa consulta parece moi ben que se consulte o que se queira, sempre que iso non supoña gastar cartos sen xeito. E moito me temo que esa consulta algo debeu custar. E gastar para algo que non serve para nada eu non o entendo, a pesares de que se fai moi a menudo.
Saudos.

Unknown dijo...

Eu tamén estuve por esas terras, e hay de todo como na viña do señor.
Por aquí tamén dicen que os galegos son agarrados,non?
E que como soy portuguesa nacionalizada, pois sou una man aberta,jajaja

Gracias polas visitas, se agradece nun momento así.

Bicos

Unknown dijo...

Ben, se agradecen sempre as visitas, mais agora mais, ti me entendes,jeje