PRAADIANTE QUE A VIDA E CURTA

miércoles, 4 de noviembre de 2009

O PEPIS (marca registrad@)

Empeza o tempo de mandarlle uns bos cocidos é estes teñen moitas "enerxias",que mellor que pa queimalas facer deporte ou algo que se lle parezca como e o caso je,je, je,je.

Xa facia tempo que o Pepis me dixera que cando puidese lle fixera unha entrada neste internacionalmente coñecido blog ,xa saiu nunha foto cando foi a festa da cervexa e dende aquela a sua fama subio mais ca espuma .

Aqui o tedes dandolle a raqueta ,un deporte que en apariencia aparenta "doado" en fisico me refiro,despois 30 minutos dandolle duro tira do bandullo de carallo.Tamen teño que escribir,co noso presupuesto non chega pa pagarlle a unha recollepelotas e ter que agacharse o lumbago relincha un pouco,si, si podedes reir,non che o mesmo estar na Freixa movendo o esqueleto que estar estoupados no sofa do salon dandolle a "play" ou a "gui".







Estilo non lle falta,o que sempre comenta e de que as pistas donde xoga Nadal e compañia son mais grandes.Vos preguntaredes porque o di,pois moi sinxelo de 100 veces que remata 50 van fora da linea de xogo e 30 saen fora do recinto e iso que unha rede ben alta,e 5 xa foron o rio Tea.




O que vos poda segurar que o PEPIS non xoga con peluca, agora si, o do "dopin",teño miñas dubidas xa que non sei se o mencia e mailo cen pippers entran dentro de esas sustancias.





Se queredes aprender algo sobre este deporte, vos recomendo, que non vexades este documental visual ,por certo os momeventos da pista non e fallo do camara,sen comentarios.





7 comentarios:

Unknown dijo...

Jejeje...estilo no le falta, pero quizás una gancha un poco mayor,jjajajaja

Bicos

Anónimo dijo...

O importante e participar,e nunlevar un jolpe.(como se di).Pero ponlle moito interes.Por certo quesogaba ,contra unha parede?

Raposo dijo...

Estou pensando que o mellor podía darme clases particulares. Sobre o mencía e o cen pippers, claro.

Anónimo dijo...

Carallo como lle pega, mira pa ahí, e como non vai a un campionato, seguro q pode gañar algo con ese reves tan estupendo, jajaja, que diexe o areas e se dedique o tenis, jajaja

Carlos Sousa dijo...

Manda carallo!! Quen o ía dicir que tiña tanto estilo... Xa o vacilarei un pouquiño.

Xa me estou imaxinando o seguinte post, terá algo que ver co noso amigo da queimada? (algo así como "que temble Fraga...")

E non quero imaxinarme como me verás a min, que medo...

paideleo dijo...

Pois o Pepis pásalle como aos demáis que se fai vello e caille o músculo do peito para a barriga. De todas formas inda lle dá un xeito.

Anónimo dijo...

Vaya Rafa Nadal jijiji